about Image
150

+

Tevreden klanten

Heeft u vragen? Bel gerust naar 085 401 82 59

Een zakelijk vestigingsadres in Amsterdam

Een zakelijk vestigingsadres vanaf omgerekend 28,95 euro per maand in Amsterdam geeft u als ondernemer veel voordelen. Zo heeft u de vrijheid om overal ter wereld aanwezig te zijn en uw bedrijf te representeren. Doordat het adres geldt als uw zakelijke adres, wordt ondernemen steeds flexibeler. Daarnaast kunt u meer privacy verkrijgen. Als u vanuit thuis werkt, zult u uw woonadres zeer waarschijnlijk als adres gebruiken voor uw zakelijke communicatie. Dit kan als vervelend worden ervaren als zakenrelaties bij u thuis aankloppen.

DamOffice voorziet u van dit zakelijke vestigingsadres in Amsterdam, zodat u eenvoudig uw privé adres kan afschermen bij de KvK. Tevens ontvangt u, naast een postadres en KvK registratieadres, een werkplek in een modern bedrijfspand in Amsterdam. De professionele uitstraling van het pand versterkt het beeld van uw bedrijf, wat ten goede komt als u nieuwe klanten binnen wilt halen.

Bekijk onze pakketten
Background

Goedkoop en snel geregeld!

Onze pakketten: online en binnen een aantal uur uw eigen adres

Een vestigingsadres voor bedrijven en ondernemers wordt op werkdagen bij DamOffice al binnen enkele uren in orde gemaakt. Op werkdagen kost dit zelfs maar een paar uur. Heeft u dus haast met het vinden van een zakelijk post- en inschrijfadres, dan neemt DamOffice deze zorg uit handen door u met spoed te ondersteunen. Zo kunt u onmiddellijk aan de slag in een professioneel adres.

Betaal per maand of per jaar

Onze pakketten

Hieronder kunt u een overzicht vinden van onze pakketten. Heeft u vragen? Bel gerust naar 085 401 82 59 of mail naar info@damoffice.nl.

Maandelijkse betaling

Zakelijk KvK inschrijfadres

€ 34,95 Maand

Kies pakket

Genoemde bedragen exclusief 21% btw. Eenjarig contract.

  • Betaal per maand
  • Inschrijfadres in Amsterdam
  • Eén maand waarborgsom
  • Inclusief postverwerking
  • Wekelijks post ontvangen
  • Binnen enkele uren opgezet
  • 020-telefoonnummer (optioneel)

Jaarlijkse betaling

Zakelijk KvK inschrijfadres

€ 28,95 maand

Kies pakket

Genoemde bedragen exclusief 21% btw. Eenjarig contract.

  • Betaal ieder jaar
  • Factuur a € 347,40 ex btw
  • Geen waarborgsom
  • Inschrijfadres in Amsterdam
  • Inclusief postverwerking
  • Wekelijks post ontvangen
  • Binnen enkele uren opgezet
  • 020-telefoonnummer (optioneel)

Pakket op maat

Zakelijk KvK inschrijfadres

N.o.t.k maand

Kies pakket

Bij inschrijving van meer dan één bedrijf (bijv. holding + werkmaatschappij)

  • Meerdere inschrijvingen
  • Profiteer van korting
  • Inschrijfadres in Amsterdam
  • Inclusief postverwerking
  • Wekelijks post ontvangen
  • Binnen enkele uren opgezet
  • 020-telefoonnummer (optioneel)
about Image
99

%

Klanttevredenheid

Vestigingsadres in Amsterdam

De voordelen van een zakelijk adres


Een van de vereisten van de KvK is dat op een zakelijk inschrijfadres werkzaamheden moeten worden kunnen uitgevoerd. Hier wordt met ons zakelijk adres op in gespeeld door u te voorzien van de werkruimtes in het pand. Zo ontvangt u een eigen werkplek en kunt u gebruik maken van de vergaderruimtes.


Een voordeel van een vestigingsadres in Amsterdam is dat u een kantoor tot uw beschikking heeft met een zeer professionele uitstraling. Deze professionele uitstraling wekt niet alleen vertrouwen bij (potentiële) klanten, het voorziet uzelf ook van een zeer prettige werkomgeving. Het is een ideale manier om uw privé en zakelijk ook efficiënt van elkaar te scheiden.


Deze zaken bieden u tevens een concurrentievoordeel, doordat klanten vaak het adres van bedrijven nagaan. Zo wekt een ondernemer met een professioneel adres op een aantrekkelijke locatie in de hoofdstad meer vertrouwen dan een ondernemer, die zijn eigen woonadres gebruikt.

Van aanmelding tot eigen kantoor in Amsterdam

Een vestigingsadres in zes stappen

Background

Een professioneel adres

De benodigde services voor uw bedrijf

Als u op zoek bent naar meer professionaliteit als ondernemer, bieden onze services u precies wat u nodig heeft om aan de slag te gaan. Niet alleen kunt u privé en zakelijk op deze wijze gescheiden houden, u bent ook in staat gebruik te maken van de services die wij u hier bij DamOffice bieden. Wij bieden u namelijk de flexibiliteit die u als ondernemer nodig heeft. Zo bent u in staat om overal te werken én u heeft toegang tot onze professionele kantoorruimtes wanneer u deze nodig heeft. Ook versturen wij uw post digitaal, zodat u vrij bent te gaan en staan waar u wil.

Frequently Asked Questions

Veelgestelde vragen

Dat is uiteraard mogelijk. Indien u de post liever fysiek wenst te ontvangen kunnen wij deze post doorsturen naar een aangegeven adres. Voor het versturen van fysieke post rekenen wij 5 euro administratiekosten en de kosten voor het doorsturen (postzegels). Het doorsturen van postscans is gratis.
U kunt rekenen op een korting als u meer dan één bedrijf inschrijft. Indien u één bedrijf inschrijft kunnen wij u helaas geen korting geven. Wilt u zo voordelig mogelijk uit zijn, dan raden wij u aan om te kiezen voor het tweejarige contract. Door te kiezen voor dit contract bent u aanzienlijk goedkoper uit in vergelijking met een maandcontract.
De tarieven die u op onze website ziet zijn exclusief 21% btw. Kiest u voor een maandelijkse betaling, dan vragen wij u om bij de eerste maand een waarborgsom over te maken. Deze krijgt u terug op het moment dat u zich bij ons uitschrijft. Verder zijn er geen bijkomende kosten. Het doorsturen van fysieke post kost echter wel extra geld. Wij rekenen per zending 5 euro administratiekosten. Daarnaast betaalt u een vergoeding voor de postzegels die nodig zijn om het poststuk te versturen.
Wij sturen u nadat u zich bij ons heeft aangemeld een factuur. Deze factuur dient u te voldoen. Nadat de factuur is voldaan ondertekenen wij de overeenkomst. Het is niet mogelijk om de factuur na afloop van het contract te betalen.
Het is niet mogelijk om enkele maanden bij ons ingeschreven te staan. Nieuwe contracten die met ons worden aangegaan hebben een minimale doorlooptijd van één jaar. Na één jaar kunt u uw contract maandelijks opzeggen.
Dat is uiteraard mogelijk. Heeft u bijvoorbeeld een pasje van uw bank nodig of een pas van een groothandel, dan kunnen wij deze naar u doorsturen.
Nee. Het is voldoende om één contract met ons af te sluiten. Heeft u meerdere BV’s of VOF’s, dan is het wel noodzakelijk om voor ieder bedrijf een afzonderlijk contract met ons af te sluiten als u deze bedrijven bij ons wil inschrijven.
Dit is gratis. U ontvangt iedere twee weken van ons post via de mail. Wilt u uw post liever fysiek ontvangen? Dat is mogelijk. Hiervoor betaalt u wel een vergoeding: 5 euro administratiekosten per zending + de kosten voor de postzegels.
background

Een eigen kantoor in Amsterdam

Inschrijfformulier

U kunt zich eenvoudig bij ons inschrijven door het formulier op deze pagina in te vullen. Na het invullen van het formulier vragen wij u om u te identificeren. Hierna ontvangt u per mail van ons een overeenkomst.

  • Binnen enkele uren opgezet
  • Wekelijks post ontvangen
  • Geschikt voor KvK
icon

Na het invullen van het formulier ontvangt u van ons meteen een reactie. Vragen? Mail (info@damoffice.nl) of bel: 0854018259

Inschrijfformulier

Door het formulier in te vullen kunt u uw bedrijf inschrijven bij DamOffice. Het is mogelijk om meer dan één bedrijf in te schrijven.

Uw pakket
Wij nemen contact met u op voor een prijs op maat.
Persoonsgegevens
Bedrijfsgegevens
Uw aanmelding kon niet worden verzonden, controleer de rood gemarkeerde velden.