+
Onduidelijkheden? Bel 085 401 82 59
Een virtueel kantoor in Amsterdam vanaf omgerekend 28,95 euro per maand kan om meerdere redenen interessant zijn. Bent u zzp’er of eigenaar van een eenmanszaak? Wanneer u vanuit huis werkt, vindt u het mogelijk onwenselijk om uw privéadres ook voor zakelijke communicatie te gebruiken. Een virtueel kantoor in Amsterdam, dat als postadres én KvK registratieadres dienstdoet, is dan de eenvoudigste manier om uw woonadres af te schermen. Hiervoor bent u bij DamOffice aan het juiste adres.
Niet alleen houdt u als ondernemer privé en werk zo gescheiden, ook beschikt u zo direct over een representatieve locatie in Amsterdam, waar u tegen een meerprijs tevens een werkplek kunt huren. Is er haast geboden bij het zakelijk inschrijfadres? Onze spoedservice weet dit op werkdagen binnen slechts enkele uren te realiseren. Aanmelden kan via het aanvraagformulier op onze website.
Bekijk onze pakkettenBetaal per maand of per jaar
Hieronder kunt u een overzicht vinden van onze pakketten. Heeft u vragen? Bel gerust naar 085 401 82 59 of mail naar info@damoffice.nl.
Zakelijk KvK inschrijfadres
€ 34,95 Maand
Kies pakketGenoemde bedragen exclusief 21% btw. Eenjarig contract.
Zakelijk KvK inschrijfadres
€ 28,95 maand
Kies pakketGenoemde bedragen exclusief 21% btw. Eenjarig contract.
Zakelijk KvK inschrijfadres
N.o.t.k maand
Kies pakketBij inschrijving van meer dan één bedrijf (bijv. holding + werkmaatschappij)
%
Virtueel kantoor in Amsterdam
Kiest u voor een virtueel kantoor in Amsterdam om uw privéadres af te schermen? Een bijkomend voordeel is de professionele uitstraling die onze locatie u oplevert. U beschikt direct over een prettige werkplek waar u kunt werken en uw klanten kunt ontvangen.
De belangrijkste voorwaarde van de KvK is dat u op een zakelijk inschrijfadres daadwerkelijk werkzaamheden moet kunnen uitvoeren. Met onze werkplekken en vergaderruimtes voorzien wij hierin. U voldoet zo geheel aan de KvK richtlijnen. Uw zakelijk inschrijfadres kunt u ook gebruiken op uw website, visitekaartjes en briefpapier.
Klanten zoeken op internet vaak het adres van een onderneming op. Met een virtueel kantoor in Amsterdam toont u professioneler en straalt u meer vertrouwen uit dan een ondernemer die een woonadres gebruikt. Zo bent u uw concurrenten een stapje voor.
Van aanmelding tot getekende overeenkomst
Wilt u als ondernemer over een virtueel kantoor in Amsterdam kunnen beschikken? Een eerste stap op weg hiernaartoe is het invullen van het aanvraagformulier op onze website. Wij vragen u om uw contact- en bedrijfsgegevens. Beschrijft u uw bedrijfsactiviteiten zo gedetailleerd mogelijk, zodat we kunnen beoordelen of een inschrijving bij DamOffice mogelijk is. Tevens maakt u een keuze uit een van onze drie pakketten. Meerdere bedrijven in Amsterdam inschrijven is mogelijk.
Wanneer wij uw aanmelding ontvangen, controleren we of inschrijving mogelijk is. Niet alle soorten bedrijven kunnen van ons zakelijke inschrijfadres in Amsterdam gebruikmaken. Zo zijn bedrijven die in de erotische industrie werkzaam zijn of die in verdovende middelen handelen, uitgesloten. Ons zakelijke adres kan eveneens niet worden gebruikt door webshops die een adres nodig hebben voor geretourneerde pakketten.
Wij vragen elke ondernemer zich te identificeren. Het is voor ons belangrijk om er zeker van te kunnen zijn dat degene die de aanvraag indient ook daadwerkelijk de eigenaar van het betreffende bedrijf is. We hebben onder andere een bewijs van uw privéadres en een kopie van uw identiteitsbewijs nodig. Ook verzoeken wij u om ter extra verificatie één eurocent vanaf uw privérekening naar ons over te maken. Ook doen we een onderzoek voor de Wwft (Wet ter voorkoming van witwassen en financieren van terrorisme).
Op basis van de gegevens die u aan ons heeft verstrekt, stellen we een contract voor een zakelijk inschrijfadres op. De overeenkomst voor uw virtueel kantoor in de hoofdstad kunt u laten ingaan op een door u gewenste datum. DamOffice doet u alle gegevens per e-mail toekomen. U kunt de overeenkomst online ondertekenen, waarna u van ons per e-mail een factuur ontvangt.
Zodra u de factuur heeft voldaan, ontvangt u van ons de overeenkomst. U kunt deze overeenkomst gebruiken om uw bedrijf bij de KvK in te schrijven, waarna u zich vervolgens bij ons inschrijft.
Heeft u reeds een onderneming? Dan gebruikt u de overeenkomst om uw privéadres bij de KvK te wijzigen in ons zakelijke inschrijfadres.
Van harte! Wanneer u alle bovenstaande stappen heeft doorlopen, bent u officieel klant bij DamOffice en beschikt u over een virtueel kantoor in Amsterdam dat tevens als zakelijk inschrijfadres bij de KvK dienstdoet. Wenst u een fysieke werkplek op ons vestigingsadres te gebruiken? Neemt u dan contact met ons om te reserveren. Poststukken versturen wij wekelijks per e-mail. Indien gewenst, sturen we u belangrijke poststukken fysiek op.
Frequently Asked Questions